Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

vineri, 17 iunie 2011

Suzeta alias SUZI sau BUBU

Aseara m-am intors hotarata de la serviciu sa scot din "activitatile inconstiente" ale lui Rares mult molfaita suzeta. As prefera sa fac asta acum si dintr-o data decat mai tarziu cand va trebui sa folosesc diverse trucuri care pana la urma mi se pare ca mai mult lungesc agonia, irita rabdarea si intind nervii de ambele parti.


Tati insa mi-a taiat elanul si a zis sa i-o lasam macar noaptea. Asa ca suntem in negocieri.

De ce i-am dat suzeta :
  • Sa se calmeze cand era agitat.
  • Pentru distragera atentiei (chiar si temporar). Daca lui Rares ii era foame, castigam cateva minute pentru a gasi un loc bun sa il alaptez sau mai nou sa ii prepar biberonul.
  • La vaccinuri, deoarece ii distragem atentia sau tipa mai incet cu ea in gura.
  • La somn - adoarme mai repede.
  • Studiile arata ca folosirea suzetei in timpul somnului reduce riscul aparitiei sindromului mortii subite la sugari.
  • Isi sugea degetele ( si acum o face cand are ocazia) dar la deget nu poti renunta.

De ce vreau sa i-o scot :
  • Creeaza dependenta. Nu vreau sa ajung sa se/ne trezeasca in toiul noptii ca a pierdut-o si n-o gaseste si asa se trezeste pentru a manca o data sau de doua ori pe noapte.
  • Am citit ca poate creste riscul de otita.
  • Poate determina probleme ale dintilor.
  • Pentru ca am convingerea ca nici nu-i va remarca lipsa. N-a plans niciodata daca n-a avut-o, iar daca a scapat-o a inlocuit-o rapid cu mana/degetele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu