Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

luni, 6 iunie 2011

First Meal sau Bun venit Lingurita!


Sambata am inceput si noi diversificarea, iar ceea ce parea in prima zi a fi un mare succes s-a dovedit un esec lamentabil in urmatoarele doua zile.

S-o luam cu inceputul:
Am fost sambata dimineata la piata, de unde am achizitionat : morcov, pastarnac, patrunjel - radacina, cartofi, dovlecel, fasole verde, ardei grasi, ceapa, patrunjel verde si marar. Toate ECO si fara urma de chimicale( radacinoasle cat mai urate, strambe si eventual de la babute)
Acasa am incropit de-o supa din cele cumparate. Cand supa a fost gata, am luat morcovul, l-am dat la blender pana s-a facut piure.



In acelasi timp am pregatit si un piure dintr-un avocado(just in case).


Spre marea noastra surprindere piureul de morcov a fost acceptat cu mare usurinta, asa ca n-a mai fost nevoie de piureul de avocado.



Dupa marele succes am iesit la o limonada in centru vechi cu Iolanda unde ne-am laudat cu body-ul "Marinel" achizitionat in urma castigarii concursului organizat de Cristina&Alexia.



Duminica si luni am incercat din nou minunatia de morcov. Daca duminica a mancat jumatate din cat a mancat sambata, luni a mancat si mai putin. Asa ca luni am incercat din nou sa diversificam meniul si in loc de morcov i-am dat dovlecel. Rezultat? BLEAH...
Pentru marti revenim la morcov, suc de data asta, eventual amestecat cu mar...revin cu detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu