Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

marți, 14 iunie 2011

Second Meal sau Bine ai Revenit Lingurita!

Revin cu detalii privind incursiunea noastra in misterele diversificarii.

Dupa mofturile de Duminica si Luni, Marti am comandat un Storcator de fructe si legume. Miercuri am primit masinaria si cum a ajuns am si testat-o. Si cum cel mai bun critic din familie e Rares, a avut onoarea de a incerca primul sucul de morcov si mar.

Surpriza mare : Dupa 60 ml de suc bauti pe nerasuflate ar mai fi vrut...dar n-am vrut sa exageram. Joi si Vineri daca tot i-am prins gustul sucului deja am ajuns la 120 ml si ne-am oprit aici.


In weekend am incercat cartoful. L-am fiert bine bine, l-a mixat tati la blenderul vertical pana s-a facut spuma. Am mancat o lingura sanatoasa amestecata cu doua lingurite de suc de mar.


Spre sfarsit am mai adaugat 2 linguri de suc de morcov si 2 lingurite de mar. Masa am incheiat-o cu inca 60 ml de morcov.

In weekendul asta prelungit am facut si 2 mari achizitii :
1.Scaunul de masa


2.Premergatorul...adica locul de joaca umblator sau balansor(dupa caz)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu