Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

joi, 30 iunie 2011

Si te-ai dus, dulce Marsupi.....

...si-a murit iubirea noastra.

Desi a fost mult timp denigrat, marsupiul pentru bebe e iarasi la moda. Rucsacelele, port-bebe-urile moderne sunt adaptari ergonomice ale improvizatiilor de demult facute de mamele care, de-a lungul istoriei, si-au purtat cu ele bebelusii. Ele nu ne ajuta doar sa supraveghem indeaproape copilul in timp ce facem diferite treburi prin casa, sau cand mergem la cumparaturi, ci ne consolideaza legatura afectiva cu piciul.
Micutul are enorm de castigat din aceasta "atarnare" de mama lui - incepand de la sentimentul de siguranta, continuand cu dezvoltarea inteligentei, a capacitatii de cunoastere si intelegere. Intre cei doi se dezvolta si se consolideaza o legatura afectiva puternica.

Revenind la subiect, ...Offff, mult prea repede au trecut cele doua saptamani cu Marsupi Plus oferite de Cristina.
La inceput, nefiind obisnuit cu marsupiul, am intampinat ceva rezistenta din partea lui Rares. Chiar si eu am avut nevoie de o perioada de acomodare, asa ca l-am folosit mai intai prin casa. Dupa aceasta perioada ne-am simtit grozav impreuna, l-am plimbat sau mai bine zis l-a plimbat pe Rares prin parcurile din Bucuresti, la festivalul de traditii din Cismigiu, la festivalul urban Femei pe Matasari(unde l-am intalnit pe fratiorul Marsupi Plus Olive), la primarie, la Universitate, la metrou, in ratb, la terasa, la cofetarie, la supermaket, la piata, i-am aratat atat centrul orasului cat si periferia, ne-am culturalizat, dar ne-am si distrat.

N-o sa ma apuc sa scriu despre chestii tehnice, pe care le puteti gasi pe site-ul oficial, ci o sa insirui plusurile si minusurile constatate de noi.
Avantaje:
  • copilul beneficiaza de prezenta fizica si afectiva a parintelui, caldura corpului acestuia oferindu-i siguranta;
  • ajuta la formarea si consolidarea unei legaturi afective optime cu copilul;
  • este usor de montat, ajustat, copilul poate fi purtat atat in fata cat si in spate(desi eu pana pe la 1-1,5 ani nu l-as cara in spate);
  • cred ca e de mare ajutor in cazul colicilor;
  • oferta vizibilitate copilului;
  • permite micutului sa fie nu doar aproape, ci si aproximativ la acelasi nivel cu purtatorul
  • greutate pe ambii umeri, bretelele fiind destul de late cat sa nu te "taie";
  • poate fi purtat pe timp indelungat;
  • pozitie anatomic corecta pentru bebelus(M / broscuta);
  • poti scoate copilul afara 30 minute si pe o vreme nu tocmai placuta;
  • util la munte, la mare,in supermarket, in spatii inguste, cand vrei sa vizitezi prietenii care stau la cateva strazi distanta, cand trebuie sa dai o fuga pana la nonstop sau la farmacie, cand nu merge liftul, cand vrei sa termini si treburile casnice(mamicesti) pe langa cele bebicesti;
  • este unisex, atat pentru purtator cat si copil;
  • maini libere;
  • culorile prezentate sunt pe gustul nostru;
  • practic, comod, estetic.
Dezavantaje:
  • suportul pentru cap ar trebui sa fie un pic mai lejer (sau poate e Rares prea "capos");
  • culorile ar putea fi mai diversificate;
  • la copii de peste 10 kg (cum e si cazul nostru) dupa o plimbare de 2-3 ore simti ca umerii o cam iau la vale, in schimb mijlocul e okay.
 

 

  


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu