Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

joi, 28 aprilie 2011

Primul vaccin

Am facut primul vaccin pe 3 februarie, de fapt al doilea daca il punem la socoteala si pe cel din spital. La ala nu au fost probleme pentru ca mi l-a facut d-na asistenta cand dormeam. La asta am vrut sa vad de ce se teme mami ca o sa fac scandal.Ne-am prezentat la ora stabilita de mami, m-a luat o doamna in primire, parea tare simpatica la inceput, imi fredona un cantecel si era tare mieroasa, dar pe urma...
M-a masurat, m-a cantarit, zice ca sunt deja baiat mare am 65 cm si 6.650kg, o intreaba pe mami daca sigur am doar 2 luni ca arat de 4. Eu ma agit in asteptarea faimosului vaccin, care n-a fost doar unul, ci trei. Dar va tin eu minte!!! Mi-l face pe primul, rezist cu stoicism(doar sunt barbat), dar vine si cu al doilea. La asta deja ma enervez si incep sa plang. In fine zic ca-i gata si vreau sa plec. Cand colo mami vorbeste cu d-na doctor de inca un vaccin. Incep sa tip si mai tare, poate-poate le impresionez, dar ele nu si nu. Norocul meu ca noul vaccin tine cu mine si e fara ac(sâc). Deja mi-au gaurit ambele picioare...ce sa mai gaureasca?? Asa ca mi-l impinge cu siringa direct in gat mai-mai sa ma inec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu