Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Botezul

Am devenit crestin pe 29 ianuarie 2011, la fix doua luni. Am fost cuminte pe tot parcursul slujbei, iar cand m-a bagat parintele in cristelnita nu am plans deloc. De fapt imi place tare mult apa. In schimb, dupa ce m-a scos din apa, in brate la nana, a facut un kk, si toata lumea(care a vazut) s-a amuzat foarte tare, iar eu am plans putin de ciuda ca au ras atatia oameni de mine, dar si ca a fost baia prea scurta. Am facut multe poze, apoi am venit cu totii acasa, ne-am schimbat, am baut primul laptic de cand sunt crestin si am plecat la restaurant. Aici am intins o masa mare si ne-am simtit bine cu nasii, bunicii si cativa prieteni.
A doua zi a fost scaldatul, m-a imbracat nana in print. Si de data asta am fost foarte cumintel, doar facusem o baie luuunga asa cum imi place mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu