Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

vineri, 8 aprilie 2011

Inceputul inceputului (pe acorduri de pian)

Propun sa mergem la un concert de pian. Mai vin cativa prieteni, savuram niste beri, povesti, melodii. Frumos... Numai bine se incalzeste atmosfera ca apar primele strigari de spargere de gasca: "Hai acasa! Hai odata". Eu fiind sub influenta muzicii de calitate mai trag de timp: "Dupa melodia asta mergem". Nu banuiam nimic. Desi sorocul trecuse de aproape o saptamana.

Intr-un final, in urma unui schimb de priviri (de care mi-e cam frica sa imi amintesc) ne ridicam de la masa si plecam spre casa. Cand eram aproape, primesc cearta binemeritata. Am constientizat ca de acum trebuie sa fiu mai atent, sa fiu pregatit de o cursa rapida spre spital, sa am bani de taxi samd. Am adormit repede.

A fost 1-0 pentru viitoarea mama!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu