Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

sâmbătă, 16 iunie 2012

Paste cu ton si rosii












:

Din capitolul ce mai mancam la 1 an jumatate:
Necesare:
200 g paste ( eu am folosit fusilli )
2 linguri de ulei de masline
1 ceapa taiata rondele 
2 rosii mari tocate in bucati mari
1 conserva de ton in ulei ( 185g ) scursa bine
1 lingurita de otet balsamic
busuioc
sare
piper macinat

Mod de preparare:
Am fiert pastele in apa sarata conform instructiunilor de pe ambalaj. Intre timp am calit ceapa in ulei pana s-a inmuiat, cca 5 min, amestecand mereu mereu sa nu se arda. Am adaugat rosiile si le-am lasat sa fiarba inca 2-3 min. Dupa aceea am adaugat tonul, otetul, busuiocul, sarea si piperul si le-am mai lasat la foc 1-2 min.
"Sosul" astfel preparat l-am adaugat peste paste.
    


Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu