Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

miercuri, 29 ianuarie 2014

Poeziile de acasa

La inceputul anului mi-am propus sa-l invat pe Rares cate o poezioara in fiecare saptamana.
Uite ca se termina luna ianuarie si pana acum ne-am indeplinit targetul. Cinci saptamani = cinci poezii.
N-am exagerat cu marimea poeziilor si am considerat ca 4-6 versuri sunt suficiente momentan, chiar daca am vazut ca la gradinita au poezii de 12-16 versuri.
Poezioarele sunt de fapt niste exercitii de logopedie pentru fixarea si consolidarea unor sunete sau grupuri de sunete (s, z, ce, ci, etc)

Asadar, saptamana 1 - 01-05 ianuarie 2014

Somnoroase păsărele...

Somnoroase păsărele
Pe la cuiburi se adună,
Se ascund în rămurele -
Noapte bună!

Saptamana 2 - 06-12 ianuarie 2014

Luna

Luna blanda si sfioasa
Rasare de dupa o casa
E palida si frumoasa.
Spune povestea c-ar fi o craiasa
Tacuta si misterioasa

Saptamana 3 - 13-19 ianuarie 2014

Pisoii

Miau, miau, miau,
Pe inserat
Pisoii au adormit.
Iar mamica lor pisica
La fereastra sta si coase
Hainute noi si frumoase.

Saptamana 4 - 20-26 ianuarie2014

Luna

Uite luna sus pe case
Suie scarile de raze
Si presara zahar tos
De lumina, dulce jos.

Saptamana 5 - 27 ianuarie - 2 februarie 2014

Pisicuta

Pisicuta pis, pis, pis,
Te-am visat azinoapte-n vis
Te spalam, te pieptanam
Funda rosie iti puneam.
Insa tu te-ai suparat
Si p-obraz m-ai zgariat.

Cam atat deocamdata. Si binenteles, in fiecare zi recapitulam poeziile din saptamanile anterioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu