Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

miercuri, 25 septembrie 2013

Prima sedinta cu parintii

Nu sunt un fan al sedintelor de orice fel, deci nici al sedintelor cu parintii. Cu toate astea am participat la prima mea sedinta in calitate de parinte. Nu m-a facut sa-mi schimb parera si cred ca asta va fi si ultima intrunire de gen la care particip. Consider ca daca am ceva de discutat cu un cadru didactic o pot face in orice zi in privat, iar rezumatul sedintei mi-l poate face o mamica binevoitoare (si sunt destule). Scutesc niste timp si niste nervi.
Deci evenimentul s-a soldat cu 2 doamne fara voce, 20+ de parinti care vorbeau fiecare cu fiecare, 32 lei pt 4 caiete si o lista de rechizite. Toata sarada a durat 1 ora jumatate.
Mi-a placut totusi ca doamnele nu vor sa se implice in nimic din ceea ce insemna bani pentru orice, totul se face prin contabilul grupei, ele ocupandu-se de ceea ce inseamna educatia copiilor exclusiv.
Lista de rechizite e mai mult decat rezonabila, maxim 50 lei pentru tot anul, pretul caietelor nu mi se pare exagerat iar alte costuri suplimentare gen fondul clasei, al gradinitei nu exista. Binenteles nu e cazul schimbatului de mobilier, al perdelelor sau altceva.
Grupa mica are trei optionale din care putem alege doar unul, iar pretul e fantastic de mare...5 lei/sedinta. Sedinta are 15 minute. Optionalul se face de doua ori pe saptamana, sau intensiv de trei ori pe saptamana. In 15 minute daca prinzi prichindeii intr-o zi buna nici n-ai timp sa le captezi antentia.
Avem teatru in gradinita in fiecare luna si teatru in delasare (la Tandarica) o data la 2-3 luni.
Per total sunt multumita, dar la sedinte nu mai calc. Astept sa ma lamuresc si cu serbarile (asta e din alt stol de pasarele).

Un scolor an bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu