Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

sâmbătă, 17 martie 2012

Prima luna la cresa


Dupa cum am mai povestit, in septembrie am inceput tatonarile cu cresa. Ne-am inscris pe o lista (cu locuri sigure pentru septembrie 2012), dar cu specificatia ca vom reveni in ianuarie poate se elibereaza vreun loc. In decembrie, dupa ce a facut copilul un an si vaccinul de aceeasi varsta am revizitat-o pe dna asistenta sefa. I-am zis ca incep munca in ianuarie si poate reuseste sa-i faca loc undeva. Dupa ce a consultat caietul cu grupele si a strambat de cateva ori din nas zice: “hai ca-i facem loc”.
Ne-a dat cateva hatoage de completat de medicul de familie, pediatru si parinti (noi) si un soi de contract. Si la final: “Ne vedem pe 3-4 ianuarie”.
Yey me! Si eu care ma pregatisem cu un speech de inima albastra, poate ceva Pile, Relatii, Cunostinte… aiurea. Ce simplu a fost! Sper sa fie la fel si la gradi/scoala.
Astfel pe 4 ianuarie ne-am infatisat la cresa.
De atunci toate bune si frumoase, mai o raceala, mai un tratament pana am dat-o intr-o enterocolita. Despre care am povestit aici. Dupa asta am dat-o in pneumonie, cea mai simpla forma, dar totusi pneumonie.
Draguta de boala ne-a silit sa stam in spital 5 zile, intr-o camera de 3/2 cu inca 2 copilasi: unul cu aceeasi "prietena" si altul cu una mai afurisita, apa la plamani. Dupa aproape o saptamana de injectii, aerosoli, aspirari pe bune nu cu batista bebelusului, caldura infernala ziua si frig de mori noaptea ne-au trimis acasa cu o sacosa de medicamente dupa noi. Dupa inca vreo 10 zile ne facem bine si voinic si ne reintoarcem la cresa pentru mult timp de data asta, sau cel putin asa credeam.
A trecut o saptamana in care ne-am distrat la cresa, copii noi, nu mai suntem cel mai mic din grupa, au venit "prospaturile" nascute in 2011 ale caror mame stau un an acasa in loc de doi.
Sambatata, fiind frumos afara ca doar intre timp a venit primavara, am iesit in parc de unde am achizitionat ceva nou...viral, ce s-a manifestat cu 2 zile de febra 40, o noua vizita la spital, fara internare, un nou tratament, o salvare venita dupa 40 de minute si 2 telefoane si o asistenta care (la temperatura 40) zice: "aaa, dar asta se trateaza acasa, la spital sunt copii cu boli mai grave, daca vreti totusi sa-l duceti la spital o sa chem o masina de transport" (desi venise cu ditai hardughia de ambulanta, ce-o cara in ea de nu incape un copilas?)
Mergand pe aceasta linie, in 3 luni calendaristice am adunat si noi o luna la cresa...
Hai la mai mare (sau mai mult)!

Pam-Pam!

2 comentarii:

  1. ufff, ce neplacut! :( Sper sa reusiti sa evitati bolile de colectivitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma asteptam la raceli mai dese in primul an, dar am ajuns la limita in momentul in care m-am intersectat cu spitalul.

    RăspundețiȘtergere