Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

luni, 12 decembrie 2011

Ne-am dezmotat !

Desi nu sunt o impatimita a acestor manifestari, mai ales ca nu are nici o semnificatie religioasa, fiind doar un obicei pagan, am zis sa intru totusi in randul lumii si sa iau motul la copil (nu de alta dar ii intra parul in ochi, iar cu clama toata lumea credea ca-i fetita)
Asadar, cu 2 zile inainte de a face 1 anisor am renuntat la mot. 
Din "traditiile" SF am respectat doar partea cu taiatul motului ce a fost prins in prealabil cu o fundita albastra si alegerea obiectelor de pe tavita.
N-am asezat copilul pe galeata cu apa, n-am taiat parul cu briceag ci cu foarfeca, n-am ingropat motul la radacina vreunui pom fructifer sau intr-un lan de grau, n-am stat chiar cu fata spre rasarit si multe multe altele.
De pe tavita am ales o mingiuta anti-stres, o papiota cu ata si o seringa. Are mama un viitor chirurg, un pic stresat.

Fetita lu' tata

Dezmotat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu