Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

luni, 29 august 2011

Mei si linte cu spanac

Vineri a aparut cu ziarul Adevarul o carticica cu retete pentru copii. Cum ne-am cam satura de aceleasi gusturi in fiecare saptamana ieri am incercat una din retete: mei si linte cu spanac.

Ingrediente:
30g mei
20g linte
1/2 lingurita de ceapa taiata marunt
2 lingurite ulei de masline
o mana de frunze de spanac
150ml supa de legume

Se spala meiul, dupa care se pune intr-o craticioara cu lintea, cepa si 1 lingurita de ulei sa se caleasca usor la foc mic.Se toarna supa de legume si se lasa la fiert 20 min.
Cand e gata se mai lasa la "odihnit" 10 min pentru ca meiul sa se umfle complet.
Spanacul se fierbe la aburi dupa care se paseaza la blender cu restul de ulei.
Se serveste meiul ci lintea fierte cu sosul de spanac asezat deasupra.

In carte ei au facut cu linte rosie, eu am avut verde, iar spanacul meu a fost congelat.Si ca sa fie de 3 ori diferita am mixat totul nu doar spancul(sâc!)

 

 


 

 
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu