Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

marți, 3 mai 2011

Am deja 5 luni(te)

Pe masura ce trece timpul cresc, cresc si iar cresc. Mami si tati zic ca pe zi ce trece sunt mai frumos, mai destept, mai iubit si mai adorat.

In cele 5 luni am facut mari descoperiri: zambitul, ganguritul, manutele, piciorusele si gustul lor. Inca nu stiu bine la ce folosesc piciorusele, dar cand aflu va zic si voua. Am descoperit ca ma pot intoarce de pe o parte pe alta si de pe spate pe burtica, imi iese perfect.

Sunt vesel si linistit, ador sa fiu plimbat, pupat si gadilat.

Aud din ce in ce mai des un cuvant "DIVERSI-nu-stiu-cum", habar nu am ce-o fi aia, dar mami deja devine isterica cand il aude. Matusi, bunici, strabunici, pediatri, cunostinte, chiar si tati(dar mai rar)... toti parca spun o poezie despre asta. Mami nu se lasa, zice ca mai astepta o luna.

Yey mami!

PS : Am o dilema legata de poza de mai jos: Activitatea pe care o prestez o fi DIVERSI-nu-stiu-ce sau altceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu